Da er årsmøtet 2016 historie. Glade seilere møtte opp for å høre siste nytt om Rolfstangen og vårt byggeprosjekt der. Cato styrer kvelden med fast og stødig hånd, og punktene på agendaen går unna i en fei. Her er det tydelig at man har forberedt seg. Alle papirer er sendt ut tidligere, slik at alle har fått anledning til å studere dem på forhånd. Derfor går de enkelte punktene fort unna.

Det er godt at det endelig er avklart at vi får være der. Hva vi får lov til å bygge er ennå ikke helt avklart. Men ingen kan fjerne oss derfra lenger - og det er trygt og godt.

Styret har gjort en veldig bra jobb. Godt at vi har en så stødig kar på økonomisiden også. Du gjør en kjempejobb Grim.

Høydepunktet på kvelden er selvfølgelig premieutdelingen. Alle som har deltatt i minst e n regatta får premie, hvis vedkommende møter opp, eller har gitt beskjed om at man ikke kommer. Det forundrer meg at det er så mange som ikke gir beskjed. Da går de glipp av en fin premie.

Referat fra årsmøte kan lastes ned her >>

Da er det bare å vente på første regatta, som er torsdag 14. april. kl. 1800.

Knut

Christian Linda og Freddy med vandrepokaler. 2016